N0001 Merhabalar bugün doktorum enfeksiyon için monodoks verdi ancak bu ay gebelik düşünmeye başlamıştım yumurtlama dönemime 3 4 gün kaldı bu sürede monodoks kullansam bir sakıncası olur mu gebelik henüz oluşmamış oluyor bilgisi olan var mı?