Kızlar bebeğim doktorum biberona geçirdiğinden beri memeyi reddediyor. Dünden beri benı hiç emmedi ve göğüslerimden atletime süt aktığını fark ettim. Sanırım sağmam lazım. Wee babynin manuel pompasını almış eşim ama ya o bir işe yaramıyor yada ben beceremiyorum. Göğüslerim büyük ve yumuşak. Göğüs kalkanı aldım oda yapışmıyor düşüyor. Tek önceliğim bebeğimin doyması ve büyümesi o yüzden biberonu vermeye devam edeceğim. Tam anlamıyla nasıl sağım yapabilirim? En azından bu içimdeki sütü içsin istiyorum azda olsa. Sağım nasıl yapıyorsunuz bende ki makineyi ben mi beceremedim yoksa elektrikli falan mı almalıyım? Marka tavsiye eder misiniz🙏