Asibayan bende fransadanım 12 haftalıkken gittim birde 22 haftaalıkken var randevum sanırım burdada 3 kere gidiliyor her 3 ayda bir bende çok merak ediyorum ilk hamileleiğimden dolayı ama doktorlar karnın ağrırsa acile gel diyorlar orda bakıyolar ultrasonla ben daha bebeğimin kaç gramlık olduğunu bilmiyorum boyunu felan söylemediler yani