Arkadaşlar kafam karışık. 2.gebeligim. 1.cide yaptırmadım. Bu sefer dr um farklı anne babanda şeker varsa yaptır dedi. Anne babamda sinirli düzeyde var. Ama benim içimden gelmiyor yaptırmak. Bir yandan yemek yiyince ağırlık çöker bir hoş olurum. Şeker belirtisi mi bu? 3 aylık baktıran o şekilde şekeri var mi öğrenen var mi
21 hastalığım sözler ne yaptınız ne düşünüyorsunuz:))