Benim son zamanlarsa sürekli dişim de bizi sızı var akşamları daha şiddetli ilaç içmemeye çalışıyorum ama bu akşam şiddetli baş ağrısı da eklenince artık bi parol içtim bu diş ağrısına bi çözüm Yok mu ya :((( karanfil koydum parol içtim geçmesini bekliyorum:(