Minikeller92 17 haftama girdim bütün 15 gün önce kanamam olmuştu gayet iyi giderken bugün biraz koyu kahverengi ve çok sıvı geldi kan gibi normalmi?
Minikeller92 MerveNural doktor kırmızı olmadıkça sorun yok dedi ben sadece yaşayıp tecrübe edenlere sormak istedim onlardada oluyormuydu diye
Sila7166 Minikeller92 doktorun oyle dediyse sorun degil ki pelbe yada kirmizi olmadigi surece bisey olmaz diye biliyorum dinlen sen yinede ayaginin altina bisey koy bide kafana takmamaya calis 😉