sibelmom Kızlar 31. Haftadayım dehşet bir bel ve sırt ağrım var aynı sorunu yaşayıp çözüm bulan var mı 😔
Mervesare0 sibelmom yarın 35haftalik olacağız Bi anda bende de bel ağrısı başladı yani daha pazartesi günü gitmiştim kontrole her şey yolundaydı normal mıymış acaba böyle olması siz de de 31.haftada olmuş bel ağrısı
sibelmom @“Frkubra”# duş alıyorum hatta oturuyorum baya altında duruyorum sıcak su torbası da yapıyorum ama hala aynı 😔