Kızlar doğum sonrasında doğumdan 2 hafta sonra öyle söyleyeyim bir kabızlık başladı hayatımda ilk defa böyle bir şey yaşıyorum her defasında makatta kanama oluyor hiçbir şekilde normal tuvalete çıkmıyorum hep kabız ve şu an 10 günü geçti bu şekilde geçmeyen kabızlık yaşayan var mı aranızda sağlık ocağına gittim şerbet gibi bir şurup aldım eczaneden ekstradan doktor emzirdiğim için bir tane hap yazdı sabah akşam yemeklerden hemen önce ama hiçbir şekilde hiçbir işe yaramıyor neden böyle oluyor anlamıyorum beslenmeme de dikkat ediyorum Su da tüketiyorum hayatımdan bezdirdi beni ya resmen koca kadın tuvalette ağlıyorum ne olur siz de böyle bir şey yaşadıysanız ve bir çözüm bulduysanız bana da yazın onu çözümünü