Sudenaz_07 Doktor sezeryan için 30 aralık veya 2 ocak gün seçebiliriz dedi , sizce 2024 olması ileriki yaşamında Faydası olur mu ?
Elif578 Sudenaz_07 ilerde erken emeklilik gibi durumdan faydalanabilir 2024 yılını kapsayanlar derse 😂 benimkide 20 Aralık gün verdi ama imkanım olsa 1 Ocak ve sonrası isterdim
GulsenUlu Sudenaz_07 okul icin eylul ekim civari daha onemli. Aralik ocak fark etmiyor okul icin. Tek bildigim bu, digerlerini bilmiyorum. 🥰
Sudenaz_07 yeni_anne2 Bilemiyorum ki Yaş olarak büyük olucak senesi 2024 olduğundan askerlik mesela yada okula başlama durumu bunlar etkiler mi
yeni_anne2 Ysrysfikra yaş olarak kastemiş canim 2024 dogumlu olması varr 2025 dogumlu olması var bundan bahsediliyor 😊
Seymalar Sudenaz_07 kesinlikle Ocak ayı olması çok daha iyi olur şuanda da bizim tek temennimiz ocakta doğması 😂 yaşına hemen girebilecek yıl sonunu beklemeyecek harika bir olay bence ☺️