6 haftalık kasık batması acıması normal mi
asyagizem12 bendede olmuştu ani gelip gitmesi devam etmesi uzun sıkıntı diye biliyorum.
asyagizem12 normal bende de olmuştu 9 haftanın sonlarına doğru azalmıştı baya
Ozme demek ki Normal