Fraublt-31111 Kızlar bugün adet günüm akşam iki test yaptım 1. Yaptım koyu oldu diğeri silik çıktı yarım saat arayla yaptım belirti göğüs ağrısı yıllardır bu anı bekliyordum adetim tama geçikirse mutlu olacam şuan deiğişij his içindeyim
Fraublt-31111 canao Pazartesiyi beklicem canım Almanya’da yaşıyorum burda hemen kan alınmıyor adetim geçikirse tam emin olacam içim rahatlıcak
Fraublt-31111 leyl25 Belirtiö hiç yok desem sadece göğüs ağrısı kolum bile değdiğinde acıyordu başka belirtin yok o yüzden işte emin olamadım