Seymasinancona Kızlar 30+3 haftalık hamıleyım şuan adet sancısı gibi sancım var normal mi ? Belimde agriyo hafif
zge_frdi Seymasinancona bende de gecen oldu dus aldim yürüdüm hafifledi ama gecmedi acile gittim orada da bir sıkıntı cikmadi anca parol icebilirsin dedi o kadar
Kbrasuer Benimde dün oldu canım 🤷♀️Ama kendilinden geçti yarımsaat sürüyo yürüyüş yap zorla ben o şekilde geçti😔geçmezse doktora git hemen