dudu-1 ah kabizlik oyle zor ki allah kolaylık versin. İlk dogumumda nerdeyse 3 ay kabizlik cektim desem yalan olmaz (ki normal dogumdu). Denemedigim sey kalmamisti ama wc ye cikamiyordum. Artik icimde nasil sertlestiyse cok afedersin:) tam 1 saat bir kakayi cikarmaya ugrasmistim canim yana yana. Basur oldum kanayip duruyordu popomun ustune oturamiyordum. Bebege zararli diye cogu seyi de kullanamadim. En son kantoron yağı icmeye basladim. Bir tek o faydali oldu.