Kızlar amaliyattan beri boynum agrıyodu bu gun kulaklarıma da attı sesler yankılanıyor basıncı yüksek cocugun aglama sesine bile dayanamıyorum sessizlik olsa bile kulagımda hep bir ugultu 😭 nasıl gececek bu başına gelen varmı boynuma hemşireler kola kahve iç dediler kahve içtim her içmemde boynum biraz iyiydi ama oda etki göstermiyor mecbur kola icicem oglum gazlanıyor onları içersem sezeryan ağrısını unuttum resmen