Şuan canım baklava çekiyor inanılmaz tiktoka giresim bile gelmiyor ne zaman girsem yemek tatlı kek karşıma çıkıyor ayy aşermek çok kötüymüş insan yiyemedi mi aşırı kötü oluyor ve 6 aylık oldum ondan önce canım hep turşu çekerdi şimdi ise tatlı döngü oldu herhalde 😂 sizlerin canı ne çekiyor neler aşeriyorsunuz merak ettim
( aranızdan kocanız alsın diyenler olucak biliyorum fakat bu ay hiç paramız kalmadı 10 aylık bebeğim var onun mama parasını bile başkasından borç aldık öyle mama alabildik şuan cepte sıfır paramız var açıklamak istedim acındırmak içinde açmadım kesinlikle)