rr321rr Kızlar 20+2 deyiz ve bir haftadır sırtımın sol tarafında ağrı oluyor böyle olan var mı ne önerirsiniz sanki böyle yel durmuş gibi bi ağrı
Angel23 rr321rr 12 haftalığım benim de öyle bayağıdır kasık ağrısı, bel ağrısı sağa sola ağrı cinsiyeti bilmiyorum şu an ama erkek gibi zaten de genelde kız çocuklarda hamilelikte böyle Ağrı olurmuş cinsiyetiniz nedir
babyandmom__ rr321rr Sadece masaj yapılabiliyor o rahatlatıyor beni. Bir de sıcak havlu koyuyorum. Üzerime hep yelek giyiyorum tamamen geçmiyor ama
Starkmama21 rr321rr 25+4 benimde sırt ağrılarım var özleikle ortası ağrıyor ama dahada ağricak biliyorum 🤣
rr321rr babyandmom__ Bende yeleksiz durmuyorum bide at kestanesi yağı sürüyorum ama bi faydası yok ya
babyandmom__ rr321rr Şuan haftan kaç? Bana asla kas gevşetici kullanma dedi. Sakın çok ağrım var diye kullanma. Rabbim şifamızı versin kuzum🙏🏻
rr321rr babyandmom__ 20+3 teyiz kas gevşetici felanda kullanmıyorum ama geçmiyor ya teşekkür ederim bu arada