Merhaba kızlar geçen hafta cuma günü acile gittim ve NST çekindim. Orada düzenli kontrasiyonlarım çıktı kendim de ebe hemşireyim.Başta bebekler toplanıyor sanıyordum ama bildiğin kasılma
Hemen hastanede ilk müdahale yapıldı Nidilat tablet celestone magnezyum yüklemesi yapılıp Malatyaya sevk oldum
Bugün taburcu oldum tamam kasılmalar azaldı nstde en fazla 40 lara çıkıyor. Bu şekilde başından geçen var mı en azından 30-32 haftaları görsem.Rahim uzunluğuna bakıldı normal dediler. Ara ara karnın bildiğiniz o kadar sertleşiyor ki Korkuyorum😢😢