Ro21 Sevgili anneler, ayakta durunca çok fazla belim ağrıyor. Sıcak su torbası koysam zararı olur mu? Hamilelere sıcak iyi değil diyorlar emin olamadım.
dika Ro21 bilmiyorum ama bana tehlikeli sanki geliyor isterseniz ayak altına kattın bütün hastalık ayakdan gelir diyorlar ama emin değilim üste çıksın tecrübeli anneler cevap verir
keyfimin-kahyasi-misin Ro21 Karına olmadıkça bir sorun olmaz sırtınıza belinize ayak altınıza koyabilirsiniz
Annelikmghb Ro21 canım ben tehlikeli biliyorum sıcak bebegi icerde strese sokuyormus erken doguma sebepbdiye biliyorum. Bel ağrısı gebelikte herkezde var inan. Hic biseyle geçmiyor.
Gmztrn Ro21 bende çok kullandım ama bana da herkes doğumu tetikliyor dedi, sonra bıraktım kullanmayı sıcak değil de ılık koyabilirsin demişti doktorum.