_Sultan35 Kızlar 35+6 haftalık hamileyim ama sürekli belim ağrıyor ve sağ kasıkta Ağrım var sizce normal mi
Nhrr _Sultan35 eğer geçmeyen bir ağrı ise normal değil. Karında sertleşme var mı ? Doktora gitseniz iyi olur haftaniz az kalmış.
Nhrr _Sultan35 duş alıp dinlenin geçer belki bide bebek hareketlerini takip edin. Ama doktora gitmekte fayda var nstye bağlarlar. Sancı çıkarsa durdurmak için serum bağlarlar.
Iros26 Bugün 36+2 yim sabah kalktığımda sol kasık ağrısı ve bel ağrısı yaşadım doktoruma yazdım gel nstye bağlayalım dedi ve sancim çıktı eğer aksam 9 da da bakalim yine aynı şekilde çıkarsa bu gece alalım bebeği dedi sizde bi doktorunuza sorun
Ftmasanli _Sultan35 rahim kendini doğuma hazırlıyor olabilir doktorunuza bnce sorun tam nedenini öğrenin Bnm açılmalarım nişanım 1hafta önce geldi ve bi hafta sürdü