Benim kuyruk sokumu ağrım 13. Haftada başladı şuan 37. Haftadayım ve hiç geçmedi. Hormonlardan oluyormuş. Youtubede izlediğim videolarda tedavisinin olduğunu duymuştum. Sanırım makattan parmakla girip oradaki dokuları uyarıyorlar. Birde egzersizler var ben hiç denemedim ama siz başındayken deneyebilirsiniz