sbnmcan_ Arkadaşlar 20+4 teyim bir haftadır inanılmaz bir bel ve kalça ağrısı yaşıyorum. Kasıklarım da ağrıyor. Ve vajinada bir ağrı hissediyorum. Bazen bıçak batması gibi bazen kemik ağrısı gibi. Bunları yaşayan var mı bu haftalarda ?
Nese21 sbnmcan_ bende aynı haftadayim.evet zaman zaman oluyor bazen kalçada bazen kasıkla bazen de sırtta ağrılarım oluyor..ama sürekli değil benimki
Balbebek012 sbnmcan_ tam 20 haftalığım ve bende de aynı maalesef soda tavsiye ederim günlük bir tane sade soda iyi helir
newmommmyy2 sbnmcan_ ayy bende aynıyım 20+4üm bende ölüyorum resmen doktorum kas ağrısı olabilir normal dedi ama bel kasık kaburga ne varsa ağrıyor yatsam yatamıyorum otursam oturamıyorum resmen şu e bebekte satılan bir hamile yastığı var cırtcıtlı şükür onun sayesinde yatıyorum 3-4 gündür ağrısız kesinlikle öneririm
Balllimmm sbnmcan_ aynı hafta aynı gündeyiz aynı agrilar bende de var bel ağrım çok fazla arttı bir haftadır kalçamin üstüne vuruyor.
PurpleRose Bu haftlar bebeğin en hızlı büyüdüğü haftaymış. Göbeğimiz bu haftalar saha hızlı büyüyor Muş bundan sebep olabilir. Birde enfeksiyon varsa yapar dedi doktorum bi idrar tahlili verin her ihitimale karşı
Edanurylm sbnmcan_ bende 22+5 haftalık gebeyim benimde vajinama ağrı giriyor her gün ağrır ama sık değil canım bel ağrım da var kasık ağrım arada olur çok değil doktor normal dedi gebesin karnın genişliyor vajinana baskı uyguluyor normal dedi
Russubay sbnmcan_ pelvis bölgen genişliyor canım telaş etme bebek büyüyor bu zamanlar biraz hızlanıyor büyümeleri 💕 yine de çok dayanılmaz gibi olursa bi dokotruna danış sen için rahat etsin 👼🏻
newmommmyy2 sbnmcan_ benim kasıklarımda aşırı ağrı olmuyor canım ama olduğu zaman evet adet ağrısı gibi oluyor geçiyor benim daha çok kaburga ve bel ağrım var genelde