Deebg yok yok hiç korkmayın benim bebeğim enfeksiyondan yattı doğduğunda nefes alırken morarıyordu o yüzden küveze girdi yan odamda 34 haftalık bebiş annesinin yanındaydı yani kötü bir süprizi oldu bize yoksa haftanız gayet iyi ki mecburi sizin hiç korkmayın