Bu ikinci çocuğum 25 günlük bebek ememiyor tam boşaltmıyor göğüslerim şişiyor bu konu da tecrübeliyim makina sağım yapıyorum, duşta akıtıyorum lahana koyuyorum , sıcak soğuk kompleks, ters emzirme ama bu durumu 4. Yaşayışım birden oluyor anlamıyorum gece uyanıyorum şişmiş çok canım acıyor genel cerrahi emzirme danışmanına gittim bugün tüm yaptıklarımı yap dediler başka bir şey yok bu duruma başka çözümü bulan var mı ?