Kızlar sizinkide öyle mi bilmiyorum ama benim göbeğim çok aşağıda yani nasıl desem doğum pozisyonuna girince bebekler göbek aşağıya düşüyor ya benimki Ayn öyle çok aşağıda ve çok korkuyorum bundan 4 hft önce doktor kontrolünde her şey yolunda olduğunu ve 1 ay sonra kontrole gelmemi söyledi ama ister istemez içimde bir korku var🥲
-