Selam kizlar 39+0 ız sabahtan beri hafif hafif ağrım var nstde bişey çıkmadı rahim incelmiş 2cm açıklık yok 1 buçuk dedi ama eli baya içerde kaldı ölçerken bugün yarın doğum olur dedi eve geldikten sonra sancılarım arttı ama suyum da Nişan da yok 🙁Evde çekmeyi planlıyorum sancıyı sizce suyum gelir mi ya ilk kızımda patlatilmisti bunda kendi gelsin istiyorum 🙁