Semraaaaa canım ben adetımın ikinci günü başladım hormon iğneleri var yumurta uyarıcı onlardan kullandım ilk 4 gün 2 iğne sonra 3 iğne oldum en son yumurta çatlatma iğnesi ve 34 saat sonra yumurta toplama işlemi yapıldı aynı gün eşimde ameliyat oldu ondada sperm bulundu dölleme oldu 3.gun embriyosu yerleştirildi 2 tane 10 ocakta şimdide Allah kısmet ederse hamileyim. 11 bini buldu canım