12betul aminnnn hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah😍 olabilir ben şimdiye kadar hep ayda bir gidiyordum, şuan sonuncu ayımdayım 34 te gittim, 36 da gidicem, 37 de gidicem, 38 de doğum olacak inşallah 🥹🤍 şimdiye kadar hiç sancım çıkmadı, o yüzden ayda bir yeterli oldu sanırım bir şikayetim yoktu