Kızlar merhaba. Bat18 ovülasyon dönemimde ayin 3 üydu ve değerlendirdik. Aradan 3 gün geçti bende adet gibi kramplar göğüs hassasiyeti falan başladı. İştahım da yok ve yoğun akıntı yaşıyorum. Normalde benim adetime 3 gün kala belirtiler başlıyor. Bugün test yaptım ve emin olamadım. Kuruma mi yoksa hayalet çizgi mi 