Onurbanuu evet kötü bişey ama ben çok kötü olmuştum doktorunuz kontrol eder zaten sık sık bişey yok dediyse takılmayın benim karnımda sıvı birikmişti onu boşaltmak zorunda kaldılar baya bi yan etki yapmıştı bende. Ama o iğneleri olduğunuzda saydığınız şeyler normalde de oluyor yani merak etmeyin sonu güzel oldu benim için bir oğlum olacak 32. Haftadayım inşallah darısı başınıza🙏🙏❤️❤️