handee3535 Bat 15. Ve 10 gündür kasıklarımda ağrı var. Ayağa kalkınca, yatakta sağa sola dönünce sızlıyor. Birde ara sıra karşılıklı çekiştiriyorlar gibi geriliyor. İğne batması vardı 3-4 gün önce biraz geçti. Niye böyle olur ? Bilen var mı acaba. Test yaptım negatif. Sürekli idrara gidiyorum. Sıkışıyorum sanki. Ama idrar yolu enfeksiyonu değil. Temiz çıktı. Bilenler yazabilir mi 🥹
Busraaaakkk Canım bende de aynı durum var bat 18 benimde, henüz test yapmadım regl günümü bekliyorum. Bende de kasık ağrısı, batması var. Göğüslerimde de ince bi sızı giriyor psikolojik mi yoksa bebis mi bilemiyorum insallah bebiştir 🤲🐣😄
handee3535 Busraaaakkk Evet benim de göğüs uçlarımda damar çekiliyor sanki. Endişelendim. Acaba hastalığım mı var diye düşünmeye başladım. Günlerim zehir oldu 😂