queenanne1 nisoom01 19a giricem bazen yürüyemiyorum gayet normal her haftada olabilir içimiz komple değişiyor hem rahim hem bebek büyüyor tabii aşırı şiddetli ve başka durumlar olursa normal olmaz Allah korusun
nisoom01 betul1- şiddetli agrırsa acile git canım geçen arkadaşıma serum taktılar fayda ettiler bu arada aynı hafta aynı günde gidiyoruz 🥰
betul1- nisoom01 şiddetli değil ara ara oluyor doktor rahim büyüyor normal dedi herhangi bir lekelenme şiddetlenme vs yok inşallah sağlıkla kucağımıza alırız