Serays ben yanlış anlaşılma olmasın da biraz torpilliyim devlette olacam ama tek kişilik özel oda ve istediğim şekilde doğum yapma imkanım var o yüzden rahatım sadece tecrübe sahibi arkadaşlardan fikir almak isterim çünkü doktor değişimim hamileliğin sonlarında oldu ve ister istemez tedirginim ama yapabileceğim bir şey de yok maalesef