Üye olduğun sigorta şirketinin anlaşmalı olduğu hastaneler oluyor. Benim sigortanın acıbademle anlaşması yoktu mesela. Ama sınırsız değil muayene kotası oluyor. Genelde 10 muayene ücretsiz.
Ama tanı konulmuş bi hastalığın için gidersen o ücretsiz olmuyor.
Hamilelik konusunda da hamile kalmadan belli bir süre önce sigorta yaptırmış olmanız gerekiyor. O süreyi tam hatırlamıyorum. Ayrıca aldığınız pakette de hamilelik ve doğum olması gerekiyor. Ona göre daha pahalı oluyor çünkü paketler. Yoksa gebe muayenesi ve doğum masrafları karşılanmıyor.