Hcrak yani duruma göre değişir canım. Kan değerlerinde eksiklik varsa, gün içinde yoğun hareket ediyorsan, başka bir çocuğun bebeğin varsa yorgunluk halsizlik çok normal. Bazen ara ara bir şey yapmasak da olabiliyor hormonal sebeplerden. Herkesin gebeliği de kendine has olduğu için direkt normal ya da değil demek kolay değil doktora danışmak daha doğru olur