Burcu35 Kızlar herkese merhaba. 26.01.2019 tarihinde oğlumu kucağıma aldım çok şükür. 38 haftalık gebeydim sabah uykumdan karın kasılmasıyla uyanıp tuvalete koşturdum ve ishal oldum. Arkasından baygınlık derecesine gelip koltukta öylece yattım. Neyse dedim herhalde ishalden oldu ama aradan 10 dk geçti tekrardan aynı baygınlık hissi geldi. Eşimi uyandırdım ben kötüyüm diye doktorumu aradım durumu anlattım gelin bakalım önce nst girsin sonra yanıma dedi. Hastaneye apar topar gittik elimde kimliğim üstümde eşortmanım girdik nst ye ama bebeğim hiç kıpırdamıyordu hiç bi şekilde sadece kalp atışı vardı. Hemen doktorumun yanına girdim ultrasonda biraz kıpırdadığını gördük içim rahatladı. Bundan 2 gün öncede nişanım gelmiş 2 parmak açıklığım vardı herşey normal doğumu gösteriyordu doktorumda normal doğum dışında asla birşeye izin vermiyordu zaten özel hastane bu arada. Tekrar çatı muayenemi yapıp açıklığıma baktı herşey güzeldi. Serum verip tekrar nst dedi. Ve bebeğim yine kıpırdamadı tekrar ultrasona girdim ve hiç bi şekilde tepki yoktu. Doktorumda asla riske atamam seni hemen sezaryena alıyorum dedi (bu arada 5-6 saat olmuş bebek kıpırtısı yoktu) yarım saat içinde alıyoruz eve gidemezsin dedi. Yanımda sadece annem eşim hiç bi kıyafetim yok. Eşim ben gidip alıcam dediği anda başladım ağlamaya sen yanımda olmucakmısın diye. O kadar çaresiz korkmuş hissediyordum ki. Neyse daha sonra eşim gitti odam temizlenene kadar döndü bile. Ameliyat önlüğümü giydim gelip hemen aldılar ameliyathaneye götürdüler epidural sezaryen oldum. Herşey garip korkunç geliyor ama ben gülüyordum deli deli şaşkınlıktan sanırım. Sonra oğlum doğdu ağlamasıyla bende başladım ağlamaya yanağıma koydukları anda ağlaması sustu. O cennet kokusu o kadar güzeldi ki. Onu alıp götürdüler eşim giydirmiş. Ameliyattan çıktım eşim sadece kapıda bekliyordu ağlamalı gözlerle dua ederek🙏🏻 Odama geçtiğimde süslemişler hazırlamışlar herkes beni bekliyordu 😍 özelliklede oğlum ❤️ Gelen gidenden sonra biraz rahatladım. Gece biraz ağrım oldu ama asla uyumadım ya nefes alamazsa birşey olursa diye. Çok şükür sağlığı çok güzel. Ama ben hala şaşkın haldeydim çünkü hep kendimi normal doğuma hazırlamıştım sezaryen ameliyat gibi birşey aklımdan geçmiyordu. Neyse bunada çok şükür sağlıkla kucağıma aldım. Biraz uzun oldu kusura bakmayın sorularınız varsa cevaplarım. Allah herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🙏🏻
Yasemincifci Burcu35 Gözünüz aydın allah analı babalı büyütsün ❤️ Bebeğiniz neden hareket etmiyordu onun nedenini doktor söyledimi
Burcum91 Allahim saglikli hayirli bi evlat olmasini nasipnetsin canim hadinkurtulmussun sukur bak😊bende 37.haftadayim sezeryan olucam subatta allahin izniyle
Burcu35 Burcum91 çok şükür canım sadece şaşkınlığı hala üzerimden atamadım😊 Allah sanada sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🙏🏻
Burcu35 Yasemincifci daha önce böyle bir sıkıntı yaşamadım o günkü rahatsızlığımdan kaynaklı olarak doktorum bebeğin sıkıntıya giriceğini belkide o yüzden hareket etmediğini söyledi kesin bir sebebi yok malesef
Burcum91 Yelizbck belimde romatizma var birde kucuk fitik var oyuzden doktorum zorlamiim seni dedi canim ondan