Merhabalar. 18 haftada detaylı ultrasonda sağ uterin arterde direnç artışı olduğu söylenmişti. Tedavi almadım. 22 haftalık hamileyim şu an ve bu gün başka bir detaylıda oldum güvendiğim. herşey normaldi. Direnç artışı yoktu. Böyle görülüp sonradan kaybolan oldumu aranızda? Geçe bilen birşeymi bu gerçekten?