Benim ilk hamileliğimde sezeryan sonrası kanamam bitince adetim 2 yıl sürdü bu süre içerisinde devamlı kontrole gittim .Dr normal olduğunu bazı kadınlarda bu süreç geç başladığını sadece uzadığı kalsiyum takviyesi almam gerektiğini iletti sonra adet döngüm doğumdan önceki düzene döndü .Özellikle emziren kadınların bazılarında regl süreci geç başlayabileceğini iletmişti.