İki gebeliğimdede ikili üclü vs yaptırmadım ama detaylı yaptırdım en önemlisi o bence.
Kızımda mesela kalbinde delik vardı ve doğumdan sonra ultrason ile bakıldı mesela gercekten vardı
Oğlumda cok şükür birşey cıkmamışdı
Yani eğerki birşey görülürse vs doğumdan sonra hemen müdahale edilir hatta belki doğum şeklini bile etkiliye bilir bence yaptırın