Kızlar selam 4 aylık hamıleyım evımden baska yerde WC kullanamıyorum alaturka yada klozet olsun oturamıyorum ozellıkle klozete. Misafirlikte yatılıyız klozete oturmak istemiyorum ama zorundayım tutamam evımıze donene kadar tiksiniyorum oturma yerınden de degıl sadece, içinden de tiksiniyorum bu durumu nasıl yenerim? İdrar tutmamam lazım enfeksıyon olur yoksa ama böylede tiksiniyorum kızlar yardımcı olur musunuz yorumlarınızla