Selam güzel anneler, bugün aranıza giriş yapmış bulunmaktayım. 12 haftalık gebeyim ve son kontrolüme 10 hafta 6 günlük iken gitmiştim, doktorum cinsiyet tahmini için henüz erken olduğunu söyledi fakat çok fazla merak içerisindeyim 🥰🥰 ultrasondan yorumlayabilecek var mı ? Şimdiden çok teşekkür ederim. 🫶🏼🫶🏼🫶🏼
