Benim 2 kimyasal gebeliğim var 6 ay arayla.İkisinde de kanamam geldi evde devam etti zaten süreç,sonrasında da beta kontrolü yaptırdım sağlık ocağında sıfırlandı.Genetik test verdim geçen ay kan pıhtılaşması çıktı sebebi oymuş,şimdi hamile olduğumu öğrendim,coraspirine başladık,keseyi görünce iğneye başlıcam dedi doktorum.Stres yapma ben her ay elimde testlerle deli gibi yaptım.Akışına bıraktım rabbim nasip etti,devamı da gelir inşallah.