kedili1anne bazen 1. Midem almıyor, ki normalde çok severim.
Kahve markasında çalışıyorum ben ve espresso tipi kahvelere bağımlılığım var. Ama hamileliğim başladığından beri içemiyorum. Gingerbread arada o da bol zencefil tozlu..
Doktor günde 2 kupaya kadar izin verdi ama bol bol su içmemi söyledi aslında. Deli gibi başım ağrıyor. 4 ay oldu hala vücudum unutmadı kafeini..