Merhaba kızlar annem ve kaynanam bebeklerini ilkin sağ yumurtalıkta hareket ettiğini hissederlerse erkek sol yumurtalıkta hissederlerse kız çocukları oluyormuş… sağ taraf erkek sol taraf kız yani onların demesine göre. Benim iki oğlum var ve bugün doktor sağ tarafımdan ultrasona baktı sola götürmedi hiç cihazı bu durum doğru mu sizce acaba ?