Kudenova merhaba canım kremaların içindekiler kısmına bakarsan pastörize inek sütü kreması diye yazıyor bir de pişiriyoruz sonuçta yemeğe koyduğumuzda çok sık olmadığı sürece ara sıra yenebilir diye düşünüyorum. Benimde ilk hamileliğim olduğu için ne alsam içindekiler kısmına bakıyorum millet neler yiyor çok pinpirikleniyorum diye kendime kızıyorum sonra :)