Bibebek_2kedi ben karnım çıkana kadar yüz üstü yattım. Hatta bir gün belim ağrıyor diye unutup yüz üstü yattım eşim masaj yapacaktı. Karnımda bi fazlalık hissettim ama bel ağrısından aklıma hamilelik hiç gelmedi. Kumanda, telefon üstüne yattım sanıp karnımın altında aradım yattığım yerde 😂😂 eşim tepemde bakıyo napıyo bu kız diye 😂 doktorum bana 5.aya kadar yatabilirsin sorun olmaz dedi. Zaten istesende sen rahat edemiceksin kendin yatamicaksın hiç korkma bu konuda dedi.