iremarsln37 anneoluyorumm13 ben inanmıyorum bence tamamen tesadüf ama iki gebeligimde de doğru çıktı 🤣
Yagmureyll anneoluyorumm13 Benim doğru çıktı kız dedi kızımız olucak ama bence tamamen şans denk geliş
Nese21 anneoluyorumm13 çok duyduğum birsey olduğu için bakmıştım ve doğru çıktı..ama her zaman öyle çıkar mı bilemem tabii
anneoluyorumm13 iremarsln37 aslında bende inanmam da annem söyledi onda ikiside tutmuş bende kendime baktım hemen 😁 birde sizlere sormak istedim ☺️
anneoluyorumm13 elifeflinmom çevremde daha doğru çıkmadı diyen yok bu nasıl olabilir acaba hiç mantıklı bir şeyde değil 😁😁
Rusapolat Benimde kız olarak görünüyordu. Bende inanmadım ama 2 hafta önce cinsiyeti öğrendik. Harbiden doğruymuş. Prensesim geliyor 😂😂🥺🫶🏻
Bett2206 Zaten %50 ihtimal var o yüzden çoğu kişinin doğru çıkması çok normal benim ki tuttu mesela 😀
anneoluyorumm13 Bett2206 çevremde kime sorsam tuttu diyor ama hiç bir mantıksal açıklaması yok şans galiba 😁
anneoluyorumm13 Gulefsan1 hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah benim cinsiyet için daha çok beklemem lazım 😁
anneoluyorumm13 Nese21 ben daha 8. Haftadayım merak saldı öğrenmemede çok var ☺️ ne kadar heyecanlı bir süreçmiş ya