Dilan1998 qq ben ovulasyon testiyoe önce yumurtlama günümü buldum iki gun snra tamamen catlamsti degerlendirdim 10 gün sonra evde test yaptim hamile oldgumu ogrendm cok erken ogrendm ben acilde ve saglk ocgnda kan verdim betam 1000 e kdr guzel bi şeklde yükseldi bende biraz gec gtmek istedim doktora hem keseyi hem kalp atsni ayni anda görmek icin randevu skntsida yasadim 16 ekimde hamile oldgumu ogrendim 18 kasimda ilk kontrle gttim 8+3 gördü doktor ve kese olsms bebek olsms kalp atsni duydk cok şükür bir ay snra kontrl dedi persmbe gunu kontrlm var suan 12+2 yiz bu hafta kanamam oldu bir gun surdu snra kahve rengi gelmeye basldi hala devam edyr doktr bakti ultrsnda bebek iyi bi sknti yok dinlenmemi syledi dua edin olrmu 🙏♥️