Mem Kızlar merhabalar 16 gün önce normal doğum yaptım süreç biraz zor geçti ilk gebelikti dikişlerim var 6 tane ama bir türlü iyileşmiyor sanki rahat oturup kalkamıyorum psikolojim çok bozuldu ağlama krizlerine giriyorum sizce ne yapabilirim ya da benim gibi olan var mı var mıydı?🥲🥹😞
keyfimin-kahyasi-misin Mem Kuru tut ve Surkeli düşünmemeye çalış 28 dikisim vardı benim 15 günde aciis ilke göre çok azalmıştı Kuru tut sürekli Ne olursa olsun kuru olsun bişey kullanmadan bile kuru olunca kolay düşüyor dikişler
Kbraelif_15 Mem Her tuvaletten sonra ılık suyla o bölgeyi yıka sonra kurula canım her seferindede batikon sür. Doğumdan sonra doktor bana bi bilgilendirme yapmadı bir hafta on güne dikişlerin düşer demişti sadece ama düşmedi oğlumun sağlık ocağından hemşiresi aramıştı ona danıştım o sana yazdığım şekilde yapmamı söyledi öyle yaptıktan sonra ileşmesi daha kolay oldu ve daha çabuk dikişler düştü.
Frkubra Mem eczanede rif isimli antibiyotikli kırmızı su satılıyor küçük bişe üç günde kurutuyor hiç bişe kalmıyor kullanın pişman olmazsınız ben onu ucgun kullandım kimse demezdi ben ucgun önce doğum yapmisim
Mem keyfimin-kahyasi-misin sürekli kurutuyorum hatta doktorum gerekirse fön makinasıyla kurutmayı dene demiştim hepsini yapıyorum ama gördükçe psikolojim çok bozuluyor 🥹
Smile0 Herkeste iyileşme süresi aynı olmaya bilir. Oturup kalkarken dikkat et. Ayakta banyo yap. Klozet kullan. Ve mutlaka her lavabo sonrası o bölgeni yıka kurula ve batikon kullan. Ben bu şekilde yapınca doktor dikişlerine iyi bakmışsın demişti. Seninde düzelir bebeğini sağlıkla kucakladığın için şükret ona odaklan 🌸
Mem Smile0 ya ne güzel açıkçası banyo dışında su vurmuyorum ama sürekli günde en az 4 defa batikonla temizleyip krem sürüyorum ve dikişlerim makata doğru olduğu için sol tarafıma degince sürtünüyor yerimden dahi kalkmıyorum birbirine değmesin bacaklarım tahriş olmasın diye ama yine de oldu tabi ki çok şükür ama bazen ağır geliyor
Aymerah Her çişten sonra mutlaka güzel taharet alınıp batikon sürülmeli, birde kantaron yağı iyi gelir benim de baya sürmüştü iyileşmesi, bazı insanların yaraları zor iyileşiyor maalesef bende onlardan biriyim 🥲
Mem Aymerah sanırım benim de öyle zor olacak bizim için temizlik konusunda sıkıntı yok ama sanki dikişler benimle inatlaşıyor gibi
keyfimin-kahyasi-misin Mem Malesef Ben halen Dokunurken korkarım Psikolejik bişey olarka kaliyo galiba bı sure sonra🥹
Civcivimmbenim Mem her çişten sonra su at temizlensin yoksa enfeksiyon kapar ileşmez Sonra bez olsun selpak olsun kurut Sonra ilacınız herneyse sürün iki üç günde ileşir merak etme
Mem keyfimin-kahyasi-misin o kadar haklısınız ki pansumanı yaparken sürekli kendimi sıkıyorum korkuykrum
keyfimin-kahyasi-misin Mem 18 ay oldu ikinciye hamileyim Dikiş yerine Dokunamam hala Hata sörf bu yüzden sezeryan istiyorum . Çünkü hasas bölgemde olacağına karnimda bari olsun dikiş 🥹
Mem keyfimin-kahyasi-misin ay bende sizin gibi düşünüyorum o kadar pişman oldum ki diyorum en azından orası kuru ama herkes diyor iyileş iyi ki normal diyeceksin
Mem Kbraelif_15 benim doktorumda tam bir bilgilendirme yapmadı ya dediğiniz gibi yapacam çünkü normal değil bu kadar bakıma pansumana iyileşmemesi
keyfimin-kahyasi-misin Mem Ben demedim iyiki falan 🥲🥲Affedersin İlişki esnasında bile acı hissediyorum Tabi bunueye göre değişir tabi ama Benim bünyem buna göre değilmiş 🥲
Mem Civcivimmbenim siz dinledim suyla temizlemeye başladım sanki içinde ki pisliği atmaya başladı sanırım enfeksiyonu atıyor dışarıya