Nakskdkdkd 33 haftanın sonunda dogurdum, kuvezde 23 gün kaldı aslında 13. Gün cıkacaktı ama bende yoğun enfeksiyon olduğundan bebekle temas etmek yasaktı ve emzırmeye gıtmem gerekıyordu bebegı alabılmek ıcın. Enfeksıyon nedenıyle ne emzırmeye gıdebıldım ne bebegı kucağıma alabıldım bu yüzden de ıyılesmem beklendı 1 hafta boyunca. 3 gün temas sonucu bebegı eve aldık. 1885 gr dogdu