Pinaargunes Kızlar merhaba ben doğum yaptım bebiş 5 aylık fakat 2. Kez adet oldum bitti biteli 1 hafta oluyor bende genel de iltihap oluyor sarımsı ya da şeffaf ama bu sefer kahverengimsi geliyo böyle bişey yaşayan var mı bilgisi olan ? Korktum açıkcası😌🫣